سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیانت در محل کار

خیانت در محل کار

هیچ کس ازدواج خود را با نیت خیانت کردن شروع نمی کند. با این حال، درصدی از زوجین در طول زندگی خود خیانت را تجربه می کنند. مسئله شوک آور آنجاست که بسیاری از موارد خیانت در محل کار شروع می شود.

افراد شاغل بیشترین زمان خود در روز را با همکاران و در محیط کار می گذرانند.

ساعات طولانی محل کار علاوه بر اینکه سلامت جسمی همسر شما را تهدید می کند، ممکن است به زندگی مشترک نیز خدشه وارد کند.

خیانت همسر در محیط کار به دلیل گذراندن ساعات طولانی در این محل امری ممکن است.

زمانی که همسرتان بیشتر روز را با همکاران می گذارند؛ مشکلاتی در خانه و زندگی مشترک در انتظار اوست. اما از کجا متوجه خیانت در محیط کار شویم؟

جلوگیری از خیانت مردان کاری است که ابزار و دانش خاصی را می طلبد. اگر شما هم یکی از قربانیان خیانت هستید و یا نمی خواهید که همسرتان به شما خیانت کند، فکر می کنم که خواندن این مقاله برای شما مفید باشد. در این مقاله قصد دارم شما دوست خوبم را با 4 ابزار قدرتمند که می تواند مانع خیانت همسر شما شود آشنا کنم.

زمانی که خانمی قربانی خیانت می شود، از خودش می پرسد: چرا با من این کار را کرد؟ چه چیزی برایش کم گذاشتم که به من خیانت کرد؟ چطور توانست به منی که مادر بچه هایش هستم خیانت کند؟ چطور با خانم های دیگر تا این حد با محبت صحبت می کند در حالی که وقتی با من است گویا از احساسات چیزی نمی داند؟ و …

از طرفی مردان خیانتکار هم اغلب می گویند: همیشه انتظار داشتم همسرم به من توجه ویژه ای داشته باشد، اما او هرگز به من و نیازهای عاطفی من توجهی نکرد (این موضوع تنها مختص مردان نیست بلکه خانم ها هم بعضاً همین را می گویند).

محافظت از خود در برابر خیانت در محل کار:

برای محافظت از خود در برابر خیانت در محل کار از روش های زیر برای ایجاد مرز و حفظ رابطه زناشویی و رابطه کاری خود از خطر استفاده کنید.

نسبت به رفتارهای خود حساس باشید:

بسیار دیده شده است که رفتارهای نامناسب و شوخی های بیجای یک نفر تنها به داشتن شخصیت شوخ تعبیر شده است. با این حال، به عنوان یک فرد متعهد باید بدانید که هرگز نباید با رفتارهای خود پاسخ شوخی های بیجای یک نفر را بدهید. ما در دنیایی زندگی می کنیم که برخی از افراد به زبان بدن و اشارات شوخ خود دقت نمی کنند. برخی از افراد فکر می کنند شوخی کردن با همکار اشکالی ندارد. اما این طور نیست.

افراد بالغ می دانند که رفتارهای نامناسب آنها ممکن است به چه چیزی ختم شود. فرقی نمی کند اشارات و شوخی های همکاران چقدر جالب باشد، طعمه آنها نشوید. برای دوری از تبدیل شدن شوخی های ساده به خیانت در محل کار مرزهای خود را در نوع رفتار با همکاران حفظ کنید.

مثل آتش از خود دورش کنید:

اگر درگیر خیانت در محل کار شده اید و از خط قرمز عبور کنید، همین الان همه چیز را متوقف کنید. نه فردا، نه بعد از حرف زدن با او، نه بعد از آخرین شام، همین الان همه چیز را تمام کنید. درک می کنیم که در ازدواجتان به مشکل خورده اید و احساسات مانع از تصمیم گیری صحیح است. اما آمار به دفعات ثابت کرده است که افراد از خیانت پشیمان شده اند.

در عوض، لحظه ای به سوگند وفاداری خود فکر کنید. تلاش کنید عشق گمشده خود را پیدا کنید. درست ترین کار همیشه سخت ترین کار است. حفظ و بازسازی رابطه عاشقانه خود با همسرتان اولین چیزی است که باید برای آن تلاش کنید.

 

اگر با همسرتان به مشکل برخورده اید، همین امروز برای دریافت مشاوره اقدام کنید. تلاش کنید رابطه خود را بسازید و به زندگی خود متعهد باشید. این کار هم به نفع زندگی شخصی و هم به نفع زندگی کاری شماست.